NİLBEL A.Ş.’nin ilk Faaliyet Konusunu, 24.12.2017 Tarihinde yayınlanan 696 Sayılı KHK ile geçiş yapan personeller oluşturmuştur. Personel çalıştırılmasına dayalı hizmet alımı sözleşmeleri kapsamında çalışmakta olan personelin mahalli idare şirketlerinde işçi statüsüne geçirilmesine ilişkin sözleşme 02.04.2018 tarihinde imzalanmış ve NİLBEL A.Ş. ’ne 1397 personel geçişi sağlanmıştır.
Şirket Merkezimizde 45 olmak üzere 30.12.2024 tarihi itibari ile toplam çalışan sayımız 2476 kişidir.
Şirket Merkezi, Nilüfer Belediyesi Halk Evi binasında bulunmaktadır.
Amaç
Kamu İhale Kanunu ve Genel Tebliği ile ilgili hükümleri kapsamında Belediye bünyesinde halkımıza hizmet verebilmek ve personel istihdamı sağlanması,
Belediye hizmetlerinin tek bir birim üzerinden temini yoluyla, zaman, işgücü ve her türlü kaynak tasarrufunu sağlanması, birimler arası koordinasyonunun sağlanması ve daha verimli şekilde yürütülmesi
amaçlanmaktadır.
Şirketin Ana Faaliyet Konuları
- Turizm, Otel ve Sosyal Tesis İşletmeciliği
- Nikah, Düğün Salonu, Kreş İşletmeciliği
- Restoran, Kafe/Kafeterya İşletmeciliği
- Taşınmaz, Araç/Filo Kiralama Hizmetleri
- Otopark İşletmeciliği
- İnsan Kaynakları
Misyon
Nilüfer Belediyesinin, misyon ve vizyonuna paralel olarak; Faaliyet konuları kapsamında, etkin, hızlı, güvenilir, nitelikli, kaliteli, uygun şart ve maliyetlerde,
insan odaklı, gelişen ve güncel kent halkının isteklerini aşan, kolay ulaşılabilir, sürdürülebilir, güvenilir ürün ve hizmetler sunmak.
Vizyon
Nilüfer Belediyesinin yüz akı, Yerel ve Ulusal düzeyde kendi hizmet alanlarında öncü bir Belediye İştiraki Şirket olmak.
YÖNETİM İLKELERİ
Adil, Dürüst ve Saydam olmak, Hesap verebilir olmak, Kamu yararını gözetmek
DEĞERLERİMİZ
İnsan Odaklılık
Güncel müşteri isteklerini karşılamak
Kolay ulaşılabilirlik
Güvenilir ürün ve hizmetler
Sürdürülebilirlik
POLİTİKALARIMIZ
Kalite politikamız
Gıda politikamız
Çevre politikamız
İş sağlığı ve güvenliği politikamız
Müşteri memnuniyeti politikamız